close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לקנות נעלי מותגים?

מערכת שורשטז שבט, תשפב18/01/2022

הראשונה ואולי החשובה מביניהן היא העובדה כי הלבוש שלנו ובעיקר הנעליים שלנו משפיעים מאוד על ההרגשה שלנו

תגיות:
מדוע אנו צריכים להשקיע בלבוש שלנו? אם כן יש שתי סיבות לעשות זאת. הראשונה ואולי החשובה מביניהן היא העובדה כי הלבוש שלנו ובעיקר הנעליים שלנו משפיעים מאוד על ההרגשה שלנו. ככל שאנו הולכים עם נעליים
יותר יפות כך ההרגשה שלנו תהיה יותר טובה. לצד זאת יש סיבה שנייה והיא שהסביבה שלנו מגבשת עלינו דעה על פי הנעליים שלנו.

אז מה אנו יכולים ללמוד מנושא זה? העובדה היא שאנו צריכים לקנות נעלי מותגים. עליכם להבין כי אם תלבשו נעליים של מותגים אתם תהיו עם הרגשה הרבה יותר טובה ואנשים יחוו עליכם דעה הרבה יותר טובה וזאת מכיוון שנעליים אלו הם גם יותר יפות, גם יותר נוחות, גם יותר מיוחדות וגם יותר מרשימות. לכן נעל לש מותג עדיפה בהרבה על נעל רגילה וזה משהו שכדאי לכם להפנים.

האם נעלים של מותגים יקרים יותר?
אי אפשר לדבר על נעלי מותגים מבלי לשאול את השאלה האם הן יקרות יותר? אם כן על פניו נראה כי נעלים של מותגים עולות יותר. אך זה לא תמיד נכון ואפשר למצוא הרבה נעליים ממותגות אשר תהיינה זולות באופן יחסי.

אך יש עוד דבר שאנו צריכים לחשוב עליו בהקשר של נעליים והיא העובדה כי נעליים ממותגות יחזיקו מעמד הרבה יותר זמן מנעליים רגילות. לכן איך שלא נסובב זאת נגלה כי עדיף בהרבה לקנות נעלים ממותג ולא נעליים רגילות. למעשה אפשר למור כי אם אתם רוצים לחסוך קנו נעלים של מותג ולא נעליים רגילות וזו עובדה.

מדוע כדאי לקנות נעלי מותגים באתר ישראלי?
אם אתם רוצים לקנות נעלי מותגים אנו מציעים לכם לעשות זאת רק באתר ישראלי. עליכם להבין כי האיכות באתר ישראלי תהיה הרבה יותר גבוהה וזה משהו שכדאי לכם להפנים. עליכם להבין כי לאתר מחו"ל אין בעיה למכור נעליים ממותגות ברמה נמוכה וזה משהו שלא נתון בספק.

אתר ישראלי יעשה הכול בשביל לשמור על המוניטין שלו בישראל ואצל הלקוח הישראלי ולכן הוא לא יעז לעולם למכור סחורה סוג ב' ללקוח ישראלי. אתר מחו"ל לא שם על הלקוח הישראלי ולא תהיה לו בעיה למכור לו סחורה גרועה. רוצים את הנעליים הטובות ביותר? קנו רק באתר ישראלי ואל תתפשרו על נקודה זו לעולם.

רוצים לקנות נעליים חדשות? אל תקנו את הזולות בשוק
אם אתם רוצים לקנות נעלי מותגים ולא משנה איזה מותג לא כדאי לכם לקנות את הנעליים הזולות בשוק. עליכם להבין כי נעליים של מותג זולות תהיינה נעליים מאוד גרועות. אנו לא אומרים לכם לקנות את הנעליים היקרות בשוק אך אתם חייבים להבין כי נעליים זולות במיוחד הן נעליים גרועות בדרך כלל וזה משהו שאתם חייבים להפנים אם אתם רוצים לקנות סחורה איכותית.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה